Päls

Jag passar verkligen inte i svart hår. Det ser ut som jag har peruk eller något och det är inte snyggt.
Ärligt så funderar jag på att bleka det lite och färga ljusbrunt eller rött. Eller den där permanenta lila, men den är rätt dyr tyvärr. Och då måste jag nog bleka håret ganska mycket innan jag kan färga det i den färgen, och jag vill helst undvika det.
Har dock inga pengar så det får vänta några veckor. Men ljusbrunt eller rött får det bli. Question is vilket man ska välja.
Fannii

Testa rött? :D

Förlåt för att jag inte varit inne och läst och kommenterat på länge, men jag tänker på dig<3

Tilma

jag tycker faktiskt du är fin i alla hårfärger (som jag sett) , men hm..rött? eller brunt som sagt haha .. brunt VET jag iaf att du är skitsöt i :D Kommer ihåg dom där youtubevideosarna där du har brunt hår och du och Bambi e på Hawai ;D där ha du typ brunt..om jag minns rätt.

Saga

Rött tycker jag! :D

Anonym

men du kan väl visa hur det ser ut i svart iallafall? (a)

mamiz

Chokladbrunt så vackert på en vacker tjej=DU :)

danni. blåmärken i mitt huvud.

du kan väl visa det svarta? : D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info