Lägenhets pepp

I övermorgon gäller det. Jag har fixat fram alla papper jag ska ha med förutom en kopia på min sjukskrivning eftersom den skickas till skolan och inte till mig. Hoppas det går bra ändå.
Är inte nervös, utan mer förväntansfull. Jag vill att pengarna ska komma snabbt nu, men mamma säger att det kommer ta ett tag. Varför ska allt behöva ta sån tid?
Åh! Två nya lägenheter har blivit lediga. En i centrum och en i Hjortmossen där jag vill bo. Centrum vore ju underbart och även Hjortmossen. Ska gå till Eidar (fastighetsbolaget som äger större delen av lägenheterna i Trollhättan) imorgon och anmäla intresse.

Det känns bra och hoppfullt att flytta. Jag längtar verkligen. Egna regler, tider och sysslor. Och så underbara, mjuka och goa katter. Får hoppas på att jag har råd att skaffa dem så snart jag flyttar. Det är dem som kommer göra livet värt att leva.
becca

åh, det låter bra!

å, jag saknar ditt vackra ansikte på bloggen. - och på riktigt. ta hand om dig, fina emelie.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info