Kidnappad i en dröm

Jag laddar ner säsong 1-7, alltså alla säsonger, av den bästa tv-serien någonsin: Buffy the Vampire Slayer! Älskar den serien och har sett den hur många gånger som helst men får inte nog. Kärlek på den! ♥

Idag var jag på möte med rektorn och min mentor. Vi pratade lite om det fjärde året jag ska läsa och jag fick förlängda studier i de ämnen jag läser och så frågade de lite allmänt om hur jag mår osv. Det gick bra i alla fall.
Har nyss varit ute med Tex, och han har plaskat omkring i vattenpölarna så han var jättejobbig att torka, haha. Men han är sötast och finast så det gör ingenting.
Är jättetrött så jag tror jag ska sova en stund snart. Behöver det.
Ikväll ska jag kanske se film, för det har jag märkt är roligt även om man är själv. Tror jag är lite beroende av SAW filmerna, för inatt drömde jag att Mark Hoffman kidnappade mig och satte mig i en fälla men jag kom ur och så; "Killar som du har aldrig varit något problem för mig." Ingen aning vad jag menade med det, men det gjorde honom arg så han tyckte inte jag var värdig livet. Sen minns jag inte mer. Väldigt mysko dröm i alla fall.

Men men nu ska jag sova! Ha det bäst, puss ♥
Maskrosmor

SAW filmerna?

Bambi

Buffy = nostalgi! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info