Glad!

Soc ringde för inte så längesen och de sa att jag får försörjningsstöd och intyg att söka egen lägenhet! JAG BLEV SÅ GLAD!
Ska lämna in min ansökan nästa måndag, efter att jag varit hos soc och fått intyget. Kollade in lediga lägenheter och det finns en etta i Lextorp (samma område jag bor i nu) och den verkar bra men man vet ju aldrig om det blir den man får. Vill helst bo i Hjortmossen eller Sädesbingen.
Men nu är jag i alla fall på bra humör. Längtar till måndag!
Melinda

Häääärligt!

Tiina

Fan vad underbart att det kommer lösa sig så du får ett eget hem! =)

Maskrosmor

Vilka otroligt underbara nyheter =)

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Åh va härligt! :)

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Sv: Jag hoppas att du har rätt, men ja man blir ju lite undrande. Tack så hemskt mycket sötnos! Va glad jag blir.. tack snälla du. :$



Ta hand om dig med! Hoppas att glädjen håller i sig. :)



danni.

vill du verkligen ha en etta då?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info