Din hand i min, och vi springer, ja vi flyr

Tvätta imorgon, inte alls kul. Handlat idag, helt okej. Vänerborg för att vara med syster på lördag, ska bli roligt. Ska köpa knallorange hårfärg som jag ska ha i höst. Hoppas det blir fint, men när jag testade i Photoshop blev det bra.
Jag vill ha pengar så jag kan tatuera in ankaret, och så vill jag ha en Dermal Anchor. Önskar man var rik, det är så mycket man vill ha. Onödiga saker, men som sätter lite guldkant på vardagen. Ja, det vore fint med lite extra pengar.

 

julia

DU ÄR SÅ JÄKLA FIN!

elin

gud, vad vacker du är.

Daisy

wow, vilka fina ögon...

Lina

SV; Tack och tack! Ja, känslor är verkligen jätteläskiga ibland.

Tilma

Emelie ditt sötskap ! Mattias smsade mig igår o sa att du kanske kommer hit 1a septemnber. Jag dog lite :O ha velat träffa dig så häääär <------------------------------------------------------------> länge jueöe :O

Samidam!

Åh, plötsligt blev jag alldeles kär i dig. haha! $:



/Sobic @ emocore/

Empa

Du är vacker. & jag gillar dina ögon fruktansvärt mycket.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info