Angelbites och sönderslitet hår

Nu har jag blekt håret (och det ramlar sakta men säkert av...), tagit ut mina kindpiercingar, vilket var ett jävla jobb, och så piercat om angelbites typ 12465669102 gånger och de är fortfarande ojämna, men det får vara så tills de läkt lite mer. Och imorgon ska jag till Vänersborg och vara med syster och Jimmy, köpa orange hårfärg och sedan åka hem till dem. Ska bli skoj :) Efter det orange så får jag se hur håret mår. Ska ha i det tills det gått ut så mycket det bara går, men lär bli mahogny sen igen för mitt hår klarar inte av blekningarna längre. Synd, för jag trivs i blont! Kanske kan färga det blont istället för att bleka. Blir inte vitt, som jag vill ha när jag är blond men det får duga. Får se vad jag väljer.
Bild kommer väl imorgon, på mina skeva angelbites och mitt hår.
Juliette. Líkaminn að deyja fyrir.

Oj. Hur har du råd med alla piercingar? ♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info