I think it's time to give this up

Idag var jag med Linda, som är mitt boendestöd. Hon är jättesnäll och trevlig och vi gick till stan för jag skulle hämta ut Cipralex från apoteket men den var slut i både Trollhättan, Vänersborg och Uddevalla och de får inte in ny förrens på tisdag. Jag har redan varit utan den i tre dagar nu och det är ju inte så himla bra. Mobila teamet var här nyss och de sa att de skulle ringa till sjukhuset och höra om någon avdelning där har medicinen. I så fall har jag kanske tur och får den imorgon vid nästa besök av mobila teamet.

Efter det misslyckade besöket på Apoteket gick jag och Linda och köpte glass och dricka. Sedan gick vi längs Göta Älv och kom till Folkets Park och så fortsatte vi gå och prata om allt möjligt; musik, mode, djur och inredning. Tillslut var vi framme vid min port och där skiljdes vi åt. Hade det helt okej :)
När jag kom in igen så var jag jättetrött, för jag hade vaknat tjugo minuter innan Linda skulle vara här så jag stressade och var fortfarande trött, så jag passade på att sova ut när jag kom hem igen. Hade en jättekonstig dröm om att jag levde på 70-talet och jag och mina vänner (som jag aldrig sett så hjärnan hittade på dem själv) var så hungriga och det ösregnade och vi var hemlösa så vi fick tillslut komma in på ett motel där vi fick mat och så var det någon snubbe som upptäckte mig och så blev jag en porrstjärna o_o Gjorde det för pengarna men ändå, det var en mysko dröm...

Nu lyssnar jag på Avril Lavigne's senaste skiva; Goodbye Lullaby. Den är bra och jag kan relatera till många av texterna. Mer än så gör jag inte, jag har ingen direkt lust att se på film så jag sitter här med musiken, hatet och tårar jag gör allt för att hindra släppa loss. Mår fortfarande lika dåligt som igår kväll och jag känner mig så svag. Det spelar liksom ingen roll vad jag gör så blir allt fel och jag känner mig så ensam. Orkar inte skriva om det så jag lämnar inlägget här.

Take care.

Remember when I cried to you a thousand times
I told you everything
You know my feelings
It never crossed my mind
That there would be a time
For us to say goodbye
What a big surprise

Avril Lavigne - Remember When
julia

åh, men det låter som att det där med boendestödet kanske kan bli bra? :)



jag önskar att jag kunde hjälpa dig.. vad är det som har hänt? vad är det som är fel? har jag gjort någonting? berätta för mig.. jag vill ju bara att du ska vara lycklig..



<3

¤

är det verkligen bra att du bor själv när du mår sådär?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info