Smiling on the outside but hurt beneath my skin

Jag är ett vrak. Bröt ihop nyss och blev alldeles yr och svimfärdig. Fick luta mig mot en vägg så jag inte skulla ramla fastän jag egentligen ville ramla ihop i en hög, krypa ihop och bli uppäten av all jävla ångest och allt jag tänker på är att jag vill dö just nu. Stod i fönstret och rökte och jag ville hoppa men det är inte högt nog. Men det är inte så jag vill dö heller, jag vet precis hur jag vill dö, men inte när. Jag har bitit ihop länge nu men allt rasade samman nu ikväll. Det är inte jag som styr min kropp, det är hon. What can I say? She's back...
Äldre läsare vet nog vem jag menar, men för er nya läsare så finns den här länken. Kanske inte förklarar allt men en del. Nu ska jag lyssna på depplåtar tills jag somnar.

Lost and broken
Hopeless and lonely
Smiling on the outside
Hurt beneath my skin
My eyes are fading
My soul is bleeding
I'll try to make it seem okay
But my faith is wearing thin

So help me heal these wounds

They've been open for way too long
Help me fill this soul
Even though this is not your fault
That I'm open
And I'm bleeding
All over your brand new rug
And I need someone to help me sew them up

Good Charlotte - Wounded
julia

Emelie?! Du får inte göra någonting dumt, hör du det? Du får inte.. Åh. jag vet inte varför men nu sitter jag och gråter. lol, jag är patetisk..



Jag är rädd, vill inte att du ska vara ensam nu.. önskar att jag bara kunde teleportera mig bort till dig.. fan. förlåt älskade ängel.. förlåt att jag inte är tillräcklig. förlåt för att jag inte kan finnas där för dig. jag tänker ju på dig nå fruktansvärt, varför hjälper det inte? jag vet inte vad jag mer ska göra.. fan..

julia

fan... händer det dig någonting så vet jag att det är mitt fel. kom på det nu. jag hade tänkt ifall jag hade varit frisk och fått tag på dig att jag skulle åkt till dig idag. hade jag gjort det hade du inte varit ensam nu.. åh.. vilken idiot jag är.. fan.. förlåt Emelie..

Bambi

Låt henne inte fånga dig igen, kämpa. För du har mycket att kämpa för, bara att du inte vet det ännu.

Älskar dig, bästa vän <3

Julia

Sv: åhh. hjärtat, du berör mig så oerhört mycket. Jag sitter typ och skakar, du är så fin. skriver så fint och jag känner att du måste vara den bästa människan i hela jävla världen, en ängel som slår ut alla andra. Jag är så jävla tacksam att du finns i mitt liv, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, utan dina ord. åh, min fina. i mitt hjärta, där kommer du alltid att finnas, alltid. jag älskar dig, min älskade ängel. <3<3<3

Julia

du bby, när du har tid att logga in på msn osv, kan du inte skicka ett sms till mig då? gå in på nån gratissida eller så så att jag vet? för, jag behöver prata med dig så snart som möjligt. älskar dig <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info