Take a bow

Som vanligt gör allt som mest ont under kvällen/natten och det har spritt sig från hjärta och själ till kroppen så den värker. Gör jätteont, men inte lika ont som insidan.

Senaste timmarna har jag lyssnat på Muse och rökt gång på gång. Någon gick förbi och såg upp mot mitt fönster och stirrade en stund på mig. Det var obehagligt, men det var förmodligen för att jag bara satt där med benen dinglandes över kanten och stirrade tillbaks. Gillar inte när folk stirrar, även om det förmodligen inte är så vanligt att folk i det här området sitter halvägs utanför lägenheten och röker när mörkret infaller. Men jag bryr mig inte, jag har för mycket annat att tänka på, sånt som jag inte väljer själv utan sånt som bara kommer av sig självt, tankar som vägrar försvinna och som kommer om och om igen. Jävla tankar. Jävla allt. Jävla liv.

Jag har spenderat några minuter då och då till att studera vänster handled och fantiserat om gapande sår men jag har ingen ork att skära. Ingen lust, inget tvång. Och jag är för svag just nu. Jag har varit svag ett bra tag, liksom kraftlös. Orkar knappt lyfta upp saker och än mindre skära. Det kräver kraft och koncentration och jag har inget av det.

Jag är både trött och pigg men det känns som jag inte kan gå härifrån, som om jag väntade på något, eller kanske någon. Säkert bara ännu ett hjärntrick för att få mig otålig och rastlös, och min hjärna har lyckats. Min hjärna lyckas alltid.

Det känns som att jag är ute i rymden och ser ner på jorden och kan se människor i alla länder. Men jag är inte där, jag är inte i något land. Jag är inte en del av den värld jag ser. Jag undrar vart jag är, om jag ens existerar. Ofta tror jag att jag inte gör det, för det är så det känns. Jag känner mig inte delaktig i någonting längre. Jag bara finns någonstans men jag är aldrig riktigt där. Jag undrar vem det är som tagit över min kropp, för jag känner henne inte.


Nu gör kroppen för ont så jag går och lägger mig. Klarar inte av dubbelvärk.
Tilma

:// hoppas du mår bra snart :/ <3<33<33<33

Bambi

Det är dumt att du mår som du gör :c suger att du går på mediciner som har biverkningar för att göra allt värre. <3

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

Julia

Det är inte bra att du inte har ork till någonting, men det är bra att du inte orkar skära, jävligt bra. <3

Julia

ååh, tror du att jag kan komma till dig då? <3

jag skriver ett sms när jag kommer hem ikväll så kan du kanske logga in på msn så kan vi prata där! (om du är vaken då dvs) älskar dig <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info