Ny firsyr!

Nu har jag klippt mig och även om det inte riktigt blev som jag tänkt mig så blev jag faktiskt nöjd. Det blev typ sån frisyr som Twiggy hade när hon hade kort hår :) Försökte ta bild men de blev inte bra så det får bli en annan dag. Men nu är i alla fall nästan allt det slitna borta och det känns bra. Då kan jag liksom börja om på nytt och förhoppningsvis få friskt hår igen.

Jag har fått ett väldigt vackert brännmärke... Ironi, alltså.
Skulle vända min ena macka i ugnen men såklart brände jag mig och det svider. Hatar att bränna mig. Ett tag hade jag någon slags ugns-fobi då jag vägrade öppna ugnen så det var alltid mamma eller min syster som fick öppna och stänga den om jag använde den. Var så rädd för att bränna mig. Det var i och för sig många år sedan men jag har alltid haft respekt för spisar och ugnar just för att de kan bränna en.

Ikväll har jag inga planer alls, som vanligt. Det blir nog datorn med antingen film, Buffy eller musik och internet. Får se vad jag känner för. Såg förresten Titanic II tidigare idag och den var så himla dålig att det nästan kändes skamligt. Inte ett dugg bra och animationerna såg ut som i mitt Mysteriet på Greveholm spel och det är från 96-97 någon gång. Nej, verkligen inte sevärd.

Det var allt för mig just nu. Uppdaterar mer när jag orkar :)
Bambi

Låt håret vila nu, så att du inte färgar det och massa och sliter det ännu mer. För fortsätter du så, så kommer du inte ha mycket hår kvar D:

Mattias

Hur vågar du säga så om Titanic 2? den är ju en miljardbudget film och animationerna är super :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info