Nedstämd

Ursäktar att jag inte bloggade något mer igår, hade verkligen ingenting att säga. Mår inte så bra, känner mig tom och vill helst sova bort dagarna.
Tänkte ta mig en promenad idag, för att se mig omkring men det regnar så det lockar inte så värst mycket. Måste ringa mamma också för det är en hel del saker jag inte har som jag kunde få ta hemifrån, som sockerbitar, pepparkvarn med mera. Jag älskar peppar.

Igår såg jag klart hela säsong ett av Buffy och idag ska jag börja se andra säsongen. Tittade i flera timmar och det var kul att se den igen.

Jag har mardrömmar varje natt och jag vaknar flera gånger och går alltid upp omkring nio tiden. Det är ovanligt, för jag brukar sova länge. Mardrömmar har jag ganska ofta och jag brukar vakna minst två gånger varje natt, men det är jobbigt för det tar en stund innan jag somnar om igen. Men jag trivs i lägenheten, det gör jag. Mår bara inte så bra och det kommer och går i perioder att jag blir extremt nere.
Nu ska jag ringa mamma. Pusshej.
Mimi

Hoppas du mår bättre snart <3

Linnea.

Hoppas mardrömmarna lugnar ner sig.. <3

Daniella Lejonhjärta.

Hur går det i lägenheten?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info