Morgondagslängtan

Jag längtar så tills imorgon! Ska bli jätteroligt att träffa Hanna och Lina igen samt att få återse min fina stad.
Har hört att det ska bli sol och värme också så jag tänkte skippa jackan och satsa på att ha kavaj. Älskar kavajer, de är så fina! Ändå har jag bara en men jag ska införskaffa fler när jag har råd.

Mamma väckte mig vid åtta tiden när hon ringde för att säga att hon skulle handla på Willys och att hon kunde köra mig dit och hem om jag behövde handla. Vi åkte och jag köpte lite nödvändigheter som nästan tagit slut så nu har jag allt jag behöver hemma.

Har sovit hela dagen sen jag kom hem men tog mig tid nu när jag vaknade till att duscha. Alltid bra att göra det.
Snart kommer väl mobila teamet hit med mina mediciner och efter det ska jag nog se lite på Buffy. Får lägga mig sådär lagom i tid idag för jag ska upp tidigit imorgon. Tåget går strax innan tio så jag får gå upp vid åtta-tiden. Hoppas det slutar blåsa bara, för det är verkligen inte hårvänligt. I torsdags när jag var ute för att hämta papper från Försäkringskassan och Skatteverket så blåste det storm ute och mitt hår for åt alla håll och kanter. Inte direkt den finaste av syner, kan jag ju säga.

Tror inte jag uppdaterar mer idag men skriver om dagen imorgon. Ha det fint.
Lina

SV; Det är skönt att man inte är ensam, men det är verkligen hemskt och jätteläskigt.

Lina

det kommer bli finfint! har saknat dig massor, finis <3

Anonym

du uppdaterar så dåligt nuförtiden :(

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

-ny läsare av din blogg-

Vilken är din fina stad? :P

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info