Min dag i Göteborg

Min lördag var underbar!
Jag gick ut från trapphuset och kände att det var varmt och skönt och blev genast på bra humör. Gick mot busshållsplatsen och väntade på bussen medan jag rökte en cigarett. Solen var så behaglig och jag kände redan då att dagen skulle bli toppen.

När jag såg Hanna på långt håll kände jag saknad, glädje och ett wow. Hon är så fin, min Hanna. Hon strålar.
Vi gick mot Kungsgatan och tittade lite i affärer och jag köpte min Broder Daniel tygpåse och den är så fin! Är jätteglad över den.
I väntan på Lina satte vi oss då och då och pratade lite, rökte och lyssnade på indianerna som spelade musik och dansade. Jag köpte även en ny kavaj som är superfin och nya kulor till mina cheeks! De är silvriga med diamantstenar på, jättefina!

När Lina kom köpte vi glass och resten av tiden tillsammans pratade vi och hade det trevligt.
Dagen var kalasbra och det var riktigt fint att få träffa flickorna igen. De har dessutom bestämt att de ska komma och hälsa på mig någon dag och det gjorde mig berörd. Det är så fint och omtänksamt av dem!

Bilden är från i lördags och jag har inte uppdaterat på några dagar för jag har inte orkat. Men ska försöka bättra mig igen. Puss på alla!
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

Kul att du uppskattade vistelsen i Göteborg ^^

Bambi

Tycker att vi kan ses snart, dock utan cigaretterna.

Synd att du förstör dina lungor, men hoppas på att du mår bra och sådär.

becca

åh så fin !

Michi

Sa inte du själv att det är jävligt äckligt att röka?

Melinda

Gud så fin du är!



Vi får ta och ses någon gång, kanske till sommaren? ♥

Linnea.

Låter som du haft det bra, va härligt!

Lisette

Så himla fin!

julia

Fyfan vad du är vacker min fina! <3

Och jag är så glad att du hade en sån bra dag! Du förtjänar många sådana.<3

HannaH

det var en fin dag, superfin faktiskt, precis som du. Du är helt underbar, och lite svar på tal, jag tror att vi alla vet att rökning är äckligt och skadligt, men det är bra för själen.

jennifer

Åh, vad du är vacker!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info