Imorgon!

Imorgon kommer Julia hit och jag längtar verkligen! Har städat och handlat och duschat så nu är jag färdig med alla måsten.
Mamma kommer imorgon förmiddag med täcke och sen vet jag inte vad jag ska hitta på innan Julias buss anländer. Kommer i alla fall vara vid Resecentrum i god tid så jag inte missar något!

Helgen kommer bli kalas och jag ser verkligen fram emot den!
Tiina

Hoppas ni får riktigt skoj ihop =)

Daisy

Ha en underbar helg. Nu ska jag ta min migrän och gå och lägga mig...

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Hej Snuttan! <3

Hoppas allt är bra med dig. Tänker om du kunde hjälpa mig med en sak. De är fel på min blogg igen och kan man inte klicka på mina kategorier :(

Jo man kan klicka på de men de blir fel :(

Snälla kan du hjälpa mig? <3

Kramis Tilda




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info