Boendestödet startar snart

Nu har jag fått veta när boendestödet kommer sättas igång, och det blir nästa torsdag. Hon som kommer heter Linda och det är beslutat att hon ska komma varje torsdag mellan två och fyra på eftermiddagen. Dock stod det ingenting om medicinutdelning i mailet, men det har pratats om att hemtjänsten ska ansvara för den. Känns som att det är på tok för många människor inblandade i mitt liv och det känns jobbigt, som om jag är exponderad för alla utan att kunna skydda mig.
Jag hoppas Linda är bra men jag vet inte vad vi ska göra de två timmar hon är här varje torsdag. Finns liksom ingenting att göra i denna stad och jag är rädd för pinsamma tystnader. Hoppas verkligen det går bra, men jag kan inte hjälpa att vara orolig och nervös.

Idag kommer hyresvärden hit och ska hjälpa mig med lite saker. Badrummet är en mindre katastrof nämligen. Låset ramlar ut och handfatet är löst så han ska fixa det. Och så ska jag få mitt namn på postboxen. Måste även fråga om jag verkligen fått rätt nyckel till tvättstugan för ingen passade och jag försökte flera gånger med alla nycklar. Behöver tvätta...

Jag känner mig jättetrött så jag ska nog gå och lägga mig en liten stund. Sover väldigt mycket nu igen.
Hörs senare, bloggen och läsare. Take care.
Lisette

sv; Åh, tack! :] Och detsamma, hoppas du får ett fint lov <3

E M M A

- skribent på http://nyttlego.blogg.se/

Kan jag prata med dig? Om... Saker som händer runt omkring mig? Snälla.. Adda min msn: CutTheRainbow

Kanske låter så patetiskt. Men aa. Det är väl vad jag är, patetisk.

Daniella.

var glad att dem bara kommer en gång i veckan, till mig kommer dem mån-fre 15 minuter varje dag..

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

- skribent på http://wiilow.blogg.se/

Hej!



Boendestöd är jätte jätte bra. Har nyss fått det jag med. Det är så skönt med människor som finns där.



Hoppas det blir bra med Linda.

Ta hand om dig




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info