Svullnade armar

Well, jag tänkte börja från början.
Vaknade klockan åtta och begav mig till skolan för att ha möte.
Vi beslutade att jag inte ska läsa Naturkunskap, Svenska B och Religionskunskap. Nu läggs även dessa lektioner på det fjärde året. Sen visade det sig att min medverkan i DBT:n inte alls gav mig godkänt i Idrott och Hälsa, trots att skolan sagt det. Nu hade de inget som helst minne av att ha sagt det. Jävla lögnare. De sa i början av förra terminen att det skulle vara så, annars hade jag ju avbrutit DBT:n för längesedan.
Så ännu ett slöseri med tid att lägga till i listan.

Efter mötet hade jag Rörlig Bild, kom på min tvåminutersfilm och började på bildmanuset.
Sen vid tre tiden begav jag mig hem till Kortbo. Åt vid femtiden, ungsrostade morötter och potatis, morotsbiffar och sallad. Var utsvulten!
Som vanligt kom ångesten krälandes in till min kropp och malde på om hur äckligt överviktig jag är.
Jag vet, jag vet. Men jag går inte när så länge jag äter alla dessa mediciner.

På kvällen var Helen som jobbar på Kortbo iväg och köpte lite godis. Åt ur min egna lilla påse med pappersinvirade godisar tills jag mådde illa. Gick upp, sa att jag skulle lägga mig, men istället plockade jag fram rakbladen och skar ett gapande sår på vänster handled, precis under mitt "kent" ärr.
Skar även upp ett sår från i förrgår, och jag skakade så av blodförlusten att jag fick hela handflatan som var blodfylld rakt i ansiktet av någon mystisk olyckshändelse. Det var inte så mysigt, så fram med handduk och torka av.
Och nu ligger jag här i sängen med svidande, svullnade armar. Ser så konstigt ut med svullnadena, för de verkligen sticker ut från resten av armarna.

Nu blir det antingen sängdags, eller så blir det msn. Vi får se vem som är inne. Puss natt.
S

Jag ryser när jag läser dina inlägg. Det är inte rättvist att du, eller någon, ska ha det såhär... Skickar en kram även om det inte hjälper ett skit. För det är det enda jag kan göra... Kram

Maskrosmor

DBT vad är det?

Nadja

jag blir ledsen.

tilda

sötnose .. :( <3

julia

sv: åhh, du är så himla söt.

jag hade askul, haha. <3

Victor....

Ingen rolig läsning.



:'<

Fanniii

Emelie, bästa Emelie. Jag älskar dig, kom ihåg det<3

Julia

Älskling, du får inte göra så.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info