Sv till Michi

Hej och tack för att du frågar lite om löshåret jag ska köpa.
Nu är det dock såhär att butiken jag köpte löshår i sist har höjt sina priser rejält enligt en vän till mig, så vi får se om jag kan köpa därifrån. Då jag köpte fick man 50cm långt hår (ca 2 m brett) fr 350:-
Nu säljer de tydligen 30cm långt hår för 400. Alltså en ganska rejäl höjning.
Men hår som är 50cm långt brukar vara mellan 1,50 - 2 m breda, i alla fall de jag köpt.
Hoppas du fått lite svar på dina frågor! :3
Maskrosmor

Själv har jag aldrig riktigt förstått varför man använder löshår eller hur man sätter dit det. Men alla har ju sina egna stilar och det är de jag gillar =) Folk som vågar sticka ut och skaffa sina egna stilar och inte vara som alla andra... Underbart =)

Michi

Tack för svaren ^^ hjälpte mig mycket :'D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info