Projektarbete

Projektarbetet är en musikvideo.
Låten heter "Face Down" och görs av bandet The Red Jumpsuit Apparatus.
Under projektarbetets gång vill vi lära oss mer om ljussättning, lära oss använda Greenscreen samt lära oss mer om ljudredigering.

Idag spelade jag och Bambi in den första delen av låten, Bambi's del. Det lät skitbra faktiskt! Bambi är duktig!
Imorgon ska vi förmodligen fortsätta spela in, och sen när låten är klar ska vi be en estetlärare lyssna på den och eventuellt mixtra lite med den.

Dagen var kort och bra, under Multimedian animerade vi flygplan. Det var skoj faktiskt, så nu ska jag se om jag inte kan ladda ner Flash.
Vad har ni hittat på idag?
musiclord

emelie, har du lust att fixa en design och header åt mig? har nämligen gjort en ny blogg nu. <3

Tilma

ååh projektarbetet va de roligaste under hela min gymnasietid tyckte jag :D <3

Emma

Det låter jätteroligt! (:

angelina

låten är underbar.

Lizz

Du laddar väl upp låten så fort den är klar? skulle vara jättekul att få se :)



/Lizz




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info