Platinablont hår och annat smått och gott

Hejsan alla läsare och nyfikna förstagångs tittare.
Jag har precis varit och köpt lite nya saker till mig själv (:
Två stycken blekningar (se bild) och en tröja från H&M som är vit med mörkgrå ränder (as söt!)
och sen även en ny foundation.
Jag är hemma nu, så därför har jag ingen roligare bild.

Just nu sitter jag och dör av hur blekmedlet svider i hårbotten, men det är bara för att jag river upp den helt utan anledning när jag har tråkigt. Och jag vet jag vet, man ska inte bleka håret eller färga det över huvud taget när man har sår i hårbotten, men jag måste för jag har typ 5 cm utväxt och det är inte snyggt!

Sedan när jag ändå skriver så vill jag passa på att tacka alla nya läsare jag fått.
Statistiken har ökat ganska mycket jämfört med för några månader sedan och det är jag er evigt tacksam för.

Jeffree Star tar en svängom ur datorns högtalare och jag kan säga att den mannen, han kan han. Han har en förmåga att göra musik som fastnar i huvudet, och dessutom är musiken bra! Så en stor eloge till honom, för att han finns och för att han är skitbra. ♥
Mina två favoritlåtar med Jeffree är "Fame and riches, rehab bitches" och "Lollipop luxuary".
De är verkligen catchy!

Sen ville jag även tipsa om en film jag såg igår; Shutter Island. Den var faktikst jättespännande och trevlig, trots att den inte var en skräckfilm som annars är den enda genre jag ser på. Shutter Island är en thriller, och den är värd att se. Leonardo Di Caprio spelar huvudrollen, så till alla er som gillar honom har ni snart en ny favoritfilm.

Tack för mig nu, vi hörs snart igen!

Maskrosmor

Otroligt fin layout du gjort på din blogg nu =)) Gillar citatet på bilden.

Julia

ja, jag har sett den filmen. Man blev lite förvirrad, men jag gillade den. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info