Pink dreams

 

Idag var jag i Göteborg med Jana från Kortbo. Vi åkte och kollade in Universeum, och det fanns en massa söta djur där!
Efter det gick jag till Shock och köpte Stargazer's Baby Pink hårtoning som jag nu har i håret. Köpte även ett vitt hårband från Glitter och lösögonfranslim från Åhléns.
Allmänt bra dag, nu ska bara håret bli bra också, för all färg är slut så jag är rätt död om jag missat någonstans... Hatar sånt. Men men snart kommer studiebidraget och då ska jag köpa ännu mer rosa hårtoning! :}
Vad har ni gjort idag?

P.S Det är många som bett om design just nu, jag har inte tid till alla. Och eftersom det tar sån tid att göra en bra design så vill jag gärna ha 50:- per design.
Hör av er.
tilda

du behöver inte göra min design eftersom att de är många som ber om de.

de är lugnt.

dessutom har jag inga pengar så de är skitsamma.

Astrid

Gillar din nya design SKARPT! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info