Personlighetskluvning

Ännu en dag slutar med rakblad, blod och ångest.
Jag är fast i den onda cirkeln, och utanför står Molnet och dirigerar hur det ska sluta. Jag är som en marionettdocka med trådar som han drar i, styr mina steg dit han vill att jag ska gå och öppnar munnen och säger de ord han vill att jag ska säga. Jag är inte mig själv längre. Jag är Molnet.
Julia

Emelie, jag älskar dig. Våran kärlek är oslagbar, han får inte krossa den.



Om du är Molnet.. Nej, Emelie, det får inte gå så långt. Han får inte ta över dig. Du är för bra för honom. (Nu kallar jag Molnet för honom, men skitsamma). Jag älskar dig, bästa du. Lämna mig inte. Försvinn inte, låt inte honom vinna.

alice

behöver ha tag på dig

fort

fort

emina

jag älskar dig :( åh älskling jag önskar du mådde bra <3

[kampen tillbaka]

ge inte upp, kram

Maskrosmor

Svar:

Tack vännen för dina fina ord. Du är underbar, och vist har du så rätt i vad du skriver... Men brunt... ehm... hmm... du skulle se min orginalfärg, yeck...

Maskrosmor

Önskar jag kunde hjälpa dig att besegra molnet och ge dig snörena åter i din hand där de hör hemma.

Anathema

Du vet att du inte är ensam om att vara fast i den onda cirkeln. Jag har inga bra tips på hur man kommer ut ur det, men om jag hade det skulle du vara den första som fick veta det. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info