Nu är det slut

Skakande kropp
blodfärgade lakan
Blöt av min egna röda vätska
Täckt av ångest och Molnet
Jag har utkämpat min sista kamp
Jag lämnar mig åt rakbladens våld och till Molnets makt nu.
Jag orkar inte kämpa emot längre.
Jag har öppnat en ny, låst blogg där alla äkta känslor och livets verklighet kommer skildras.
Än så länge vet bara jag lösenordet. Kommer ladda upp bilder där, för att minnas. Om jag en dag kommer ut skärandet, så ska jag ha bildbevis på vilket helvetes beroende det är och vad det gör med kroppen.
Jag vill tacka alla som stöttar mig, och vill att ni ska veta att ni alla betyder sjukt mycket för mig.
Jag vill dö, jag vill verkligen dö nu. Ska ta upp detta med BUP. Jag orkar inte slåss mer.
jennifer

jag hatar molnet för dig också.

du är fin som få, glöm inte det!<3

Maskrosmor

Tycker det är jättebra att du ska ta upp med BUP hur du mår. kram



Önskar ja kunde göra något.



Litar du på mig så får du gärna när du känner dig redo maila lösen till mig. Givetvis stannar de hos mig och det som skrivs stannar också. Men det är bara om du vill. Dina villkor.



Jag hoppas i varje fall att du fortsätter skriva här med. Tänker på dig!

F R I D A

Jag vill bara krama om dig och säga att allt kommer bli bra.. om det bara vore så lätt.. <3

HannaH

emelie, jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, önskar jag kunde göra allt bättre för dig, men kämpa, jag kan inte göra mer än att när du behöver ska jag försöka hålla dig uppe. och jag tror det finns en vändning, och du betyder så otroligt mycket, så jävla mycket betyder du för mig, skulle du försvinna skulle jag gå under. älskar dig

Blanca

Du får verkligen inte dö! Det finns så många här i världen som behöver dig! Du betyder så mycket för så många. Ibland kanske döden är den ända utvägen från alla problem, men det måste finnas någon annan för dig <3333

Emma

Åh Emelie, fortsätt kämpa, du måste! En dag ska allt bli bra.

Anonym

Kämpa hjärtat, kämpa.

Anathema

När du vill dela ut lösenordet till den nya bloggen, skulle jag gärna vilja ha det. Jag tror jag vet vad det är för bilder du pratar om och jag hoppas inte att det är jag som har triggat dig att göra som jag att ta kort och lägga upp. Det var inte min mening. Fortsätt kämpa Emelie, du är så otroligt stark.

Julia

Emelie, älskling, underbaraste, vackraste, åh, du får inte försvinna. Min älskade stjärnängel. Jag älskar dig. Jag vill hjälpa dig, ge mig allt ont så ska jag ta hand om det åt dig, så du kan leva lyckligt.

Anonym

Du får och ska inte ge upp vännen. <3 När tankarna och allt är över ska du se vad mycket fint livet har att erbjuda. Styrkekram.

Mimi

Jag hoppas verkligen inte att du ger upp utan en kamp, du som är så vacker förtjänar en dag (väldigt snart om jag får bestämma) att slippa allt ont du har. Jag känner verkligen medkänsla för de du känner, du ska inte behöva må såhär. Jag tror på dig <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info