Myggbett och Marrängsviss

Igår var jag, Rebecca och personalen från Kortbo ute på Hunneberg och fikade.
Det var hundratals mygg som naffsade i en och sög ut ens blod. Självklart skulle en sätta sig mitt i pannan på mig, så nu har jag ett myggbett där. Så jävla fult så det finns inte.
Men annars var det rätt trevligt.

Senare på kvällen åt vi marrängsviss och efter det var jag så sjukt trött att jag gick och lade mig direkt efter.
Egentligen skulle vi sett på filmen "Den bästa sommaren" också, men det sparade vi till en annan dag pga min trötthet.
Är så sjukligt trött hela tiden och det går mig på nerverna! En annan sak som går mig på nerverna är att att jag ska till dietisten halv tio på tisdag, och jag har snarare gått upp i vikt än ner sen jag kom till Vänerviken och Kortbo, där man äter hela tiden. Känner mig så grymt misslyckad. Kan man inte bara trolla och få tillbaks sin gamla kropp?
Jag saknar den...

På torsdag ska mamma köpa två blekningar till mig, Depend's märke. Ska testa om de är bra. Sen ska hon även se om Depend's schampoo finns, för det ska tydligen vara lite utav ett silvershampoo.
Ska även få puder, H&M's off course. Det är det smink som funkar absolut bäst på mig.
Älskar att köpa saker, för jag är lite utav en shopaholic, haha $: Fast tråkigt när pengarna ryker. I mitt fall ryker de efter en dag. Inte så roligt.

Snart blir det Göteborg också, och köpa löshår och löshårslim. Om inte Bambi kan, så kanske Hannah och Lina vill göra mig sällskap? Saknar er grymt mycket!
Anyways, vad ska ni hitta på för kul den närmsta tiden?
Lina

Jag vill! Och jag tror såklart att Hanna vill också. Det hade varit fint, för det var evighetersen vi träffades :(

Saknar dig sötafina <3

Saga

Åh, du skriver väl hur Depends hårfärg är? =) Vill testa men är feg ;P

Mimi

Du är vacker, mums! <3

HannaH

klaart ja vill sees<3

Julia

jag saknar dig




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info