Kort update

Solen skiner utanför fönstren och det ser ut att bli en riktigt vacker dag.
Det behövs, för vädret har verkligen inte varit glatt på sistone.

Jag gick inte till skolan idag. Dels för att jag mådde illa av ångest och dels för att jag var för trött. Istället gick jag hem till mamma och åt en baguette med rödbetssallad och ost på. Tro mig, kombinationen är faktiskt godare än man tror!

Ikväll ska jag färga en tufs med hår svart och resten ska bli vitt. Såvida det svarta inte färgar av sig och fläckar ner hela håret... Det händer.
Jag känner mig grymt osocial men smsar ändå med Bambi. Man kan inte alltid låta ens negativa sidor ta över en totalt.

Nu ska jag hänga med min syster till marknaden som är den första onsdagen varje månad här i Trollhättan.
Uppdaterar mer sen. Puss!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info