Jävla skitstövlar/idioter/fittor

Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.

Jag hatar er som hänger ut folk på Emochan.

Jag hatar er.
Jag hatar er.
Jag hatar er.

Sätter snart lås på bloggen!
Fanniii

Så jävla lågt går det bara inte att sjunka, jävla fucktards det finns!

Du är så mycket bättre än vad de idioterna säger Emelie, de vet inte vem du är; en underbar vän<3

Nanaki

Hej.

och vem fan gör inte det?

skit i dem.. det är dem som inte mår bra.

Jag har också problem med en fitta nu.

De har inte hunnit bli vuxna ännu.

Sätt lås på bloggen och ge bara ut lösen till dem som du verkligen känner. <3

Mimi

Vad är de som har hänt? ;o

Michi

Fy fan vad elakt av dom D: blev arg när jag såg det DX

Mimi

Det "han" har gjort står de om i inlägget "Misery" <3



Och de där andra du skrev förstår jag inte för fem öre vad dom tänker med egentligen ;o Du är ju hur unik och vacker som helst <3 Du borde inte få såna kommentarer, bara sådana snälla som att du är söt, vacker, fin ect <3

Maskrosmor

Vad har hänt?

Vad är Emochan för något?



Hoppas jag får fortsatt förtroende att läsa din blogg om du låser den. Jag brukar gå in och läsa varje dag. KRAM

Mimi

Jo, hemskt var de allt. Och har inte direkt bytt lås, men har sådant hänglås dom har i usa, om du förstår? <3

Bambi

Men jävla idioter.

Maskrosmor

Undrar om Mimi tänker på säkerhetskedja här?



Förövrigt fick Mimi in en träffande beskrivning på dig. Unik, du är unik och därför tycker jag så otroligt mycket om dig.

Empa

Jävla horhelveten, bry dej inte om dom.

Dom är bara patetiska människor,

och du förtjänar bättre än så. <3

HannaH

ta inte åt dig vad dom idioterna säger <3

tilda

vad fan är de som har hänt?!

negerslav

hun

jag hänger också ute där nu.

alltså

folk vill lägga ut deras nakenbilder på mig </3

men du, det är bara skitsnack på emochan.

man ska inte ta åt sig.

det är sällan vettiga saker folk skriver om där.

ta inte åt dig.



<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info