Jag tänker på dig ibland

Så håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Åh håll ditt huvud högt
Jag har allt man kan begära
Det är allt man kan begära
Det är allt jag har nånsin begärt

- Kent, Håll ditt huvud högt


"Och varje gång du möter min blick blir min värld en aning större. Varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod."

Kent dånar med sin ståtliga musik genom mina hörlurar. Ännu en otroligt elak kommentar har någon lagt tid och energi på att skriva. Vilket otroligt roligt liv att klanka ner på andra, verkligen.
Trots att jag tar åt mig håller jag mitt huvud högt. "Det är allt man kan begära."
Jag tänker inte gå och låsa bloggen pga några äckelfittor som inte har något funktionellt liv.
Klagomål på mitt smink, som tydligen ser paintat ut. Haha, får mig att minnas då de flesta som såg mina bilder trodde jag målat dit sminket. Dvs tills de såg mig irl, och insåg att jag faktiskt har eyeliner.
Man slutar aldrig att förundras över människans inkompetens.
Sen hade jag tydligen bytt ut en ölburk till en Monster burk i Photoshop också. Wow-wow-wow!
Här snackar vi vild fantasi! Klart som fan jag sitter och byter ut burkar med varandra i Photoshop hela dagarna, det är ju det absolut roligaste jag vet!
Och sen är jag ett grisfetto också. Fetto vet jag redan, men gris? Sist jag kollade var jag faktiskt människa, men men, kanske förvandlats under dagen eller något. Vad tror ni?

Tycker faktiskt det är rätt roligt att folk slösar såpass mycket tid och energi på att klaga på andras utseenden. Har ni verkligen inget bättre för er, som läxor eller kompisar?
Eller ni kanske inte har kompisar... Man vet ju aldrig. Och vet ni vad? Ni lär aldrig få några vänner om ni ska klaga och trycka ner andra heller. Fast det kanske ni redan visste? Eller just ja! Ni är ju inkompetenta! :)

Puss på alla bitterfittor där ute. "Jag kan höra musiken du gav mig inatt, såhär lät det medan ångesten kom ikapp"; jag får i alla fall något att skriva om. Och självbiografin växer för var dag som går pga er. Hihi tack. Possposs!

Emma

Bra att du inte bryr dig så mycket, det är ju som sagt ändå bara ett gäng patetiska människor som inte har något bättre för sig! (:

Nadja

fast att folk inte har något liv visste vi ju redan.

Tilma

dom som skriver taskiga grejjer om dig är fan bara avundsjuka. det märker man ganska easy. annars hade dom inte vart anonyma o så. och du e fan INTE fet ! Alla som skriver skit verkar ju helt jävla pantade i skallen, vet dom inte ens vad eyeliner är så har dom fan ingen insyn i något överhuvudtaget.idioter ju.

du är fin emelie, du är BRA. dom är bara skit.

Blanca

Strunta i alla kommentarer. de är bara avundsjuka på dig för du är så fin och underbar <3

Jozefine

Words, Emelie!

Anonyma jävlar som dels inte vågar visa och stå för vilka dom är. Dom är, som de ovanstående säger, avundsjuka på dig. Så är det bara!



För du är fin. Så in i helvete också!

Julia

Jag är en äckelfitta,




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info