Ingen bild idag för jag = äcklig

Åh nej.
Åh helvetes nej.

Dagen var inte bra någonstans. Jo, för jag kom på en story till en film, men i övrigt var dagen riktigt jävla dålig.
Började med att jag insåg att min mobils ljud inte fungerar. Alltså varken vibrationen eller ringsignaler, alarm eller smsljud. Alltså vaknade jag tio i sju istället för klockan sex.
Stressade ihjäl mig och resultatet blev inte så oväntat: skit.
Dålig hårdag, men okej sminkdag förutom att mitt vanliga puder är borta så jag fick ta gammal puder som försvinner på någon minut och ger glansig hy. Inte okej.

Hade rörlig bild och jag och Bambi har numera bytt låt från Pieces med Sum41 till Still Waiting.
Den är inte heller lätt att sjunga, men vi ska i alla fall göra ett försök. Projektarbetet måste bli bra!

Nu sitter jag hemma och fick veta att en tant från skolan ringde till mamma och sa att jag inte sköter skolan.
Hon skulle även ringa till Kortbo och berätta den strålande nyheten. Kortbo vet redan om när jag inte varit i skolan eftersom jag varit kvar där då, förutom de gånger de skickat hem mig. Så jag förstår inte riktigt vitsen?
Hatar skolans personal. Förutom lärarna på Mediaprogrammet. De är i alla fall snälla. Annat kan sägas om sjuksköterskan... Hennes fel att jag ens hamnade på BUP överhuvudtaget. Och sen är hon sjukt dryg och odräglig.
Usch, nej henne gillar jag inte ett dugg.

Någon som vill ha en design förresten? Har typ ingenting att göra om dagarna så en design vore kul att göra.
Särskilt något sött med tema rosa, Hello Kitty och My Little Pony. Vore så sjukt sött! Funderar på att göra en sån design till mig själv, men vet inte. De brukar inte bli bra då.
Hej för nu. Uppdaterar mer ikväll!
Maskrosmor

Halloj vännen!



Maken min vill gärna ha en fin design av dig. Han kommer maila dig på facebook så får vi se om det är något du vill åta dig.

Maskrosmor

Va gjorde sjuksköterskan? De ska väll hjälpa och inte stjälpa? Upplever du att bup stjälper med än de hjälper?



Hur länge tillhör man bup innan man går över på vuxen?

Bambi

Sjuksköterskan är dryyyyyyg! O_O

Jag hatar henne. Hennes genomborrande blick </3



Du ser inte ut som skit, du ser bra ut.

And i mean it, from the bottom of my heart <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info