I'll be just fine, pretending I'm not

I need something else
Would someone please just give me
Hit me, knock me out
And let me go back to sleep
I can laugh
All I want inside I still am empty
So deep that it didn't even bleed and catch me

The Used - All that I've got

Jag säger bara ett ord; usch.
Jag ser ut som skit idag och vill bara stoppa huvudet i en påse och kväva mig själv.
Så jävla äcklig är jag. Och kan ni gissa vad jag ätit idag? Hela TRE pannkakor och TVÅ mackor!!!!!!!!
Fett, fett, fett, fett, fett. Jag skulle ju minska på maten...
Nej, nu ska jag fixa det här! Jag vill verkligen.
Imorgon är det projektarbete och jag och Bambi ska göra en musikvideo till en hemlig låt.
Ni får gärna gissa vilken, som en liten tävling ungefär.
Låten är gjord av något av dessa band:

Good Charlotte
Kent
Sum 41
Blink 182


Gissar någon rätt på både band och låt (det är en lugn låt) så får den en länkning i min blogg :)
Gissa på nu!
Bambi

Du är inte fet, älskade brur.

Jag vet vilken låt och artist! :D :D



Jag älskar dig <3

Hemligt.

Du ser ut som skit? usch... verkligen inte!

Mimi

Du är vacker, ren skönhet är vad du är! <3

Jozefine

Aldrig att du är fet! Långt ifrån!



Jag gissar på typ Kent - Socker (:

Tintin

Du är inte fet alls! Du är fin, okej?



Och jag gissar på Good Charlotte - Hold On ^^

fia

The Used<3

din blogg är riktigt fin emelie!

kram




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info