Frågestund?

Idag är ingen bra dag.
Är trött, slapp och likgiltig.

Har ingen ork till något idag, ändå stod jag och gjorde sallad till dagens lunch; sojakorv och pasta för min del, köttbullar och pasta för de andras.
Att skära sallad är inte direkt ansträngande, men när man mår så dåligt att man bara vill sova bort hela dagen blir även de minsta ting för krävande.

Än en gång är mina rakhyvlar överanvända och slöa. Behöver nya en gång i veckan ungefär, vilket jag inte kan få. Jag är fattig, och härifrån kan jag ju inte ta några rakhyvlar.

Lyssnar på Kent och känner en enorm saknad till mitt älskade Göteborg. Längtar tills den dag jag kan flytta dit igen. Det vore underbart! Det är Sveriges bästa stad enligt mig!
Åh, på tal om storstäder, så drömde jag att jag åkte till Stockholm. Och där träffade jag Emina och Alice. Det var en bra dröm och den kändes verklig. Synd var att jag vaknade upp ur den och insåg att det var ännu ett hjärnspratt.

Funderar på att ha en frågestund igen, var ett tag sen nu. Men jag vet inte, har ni några frågor ens?
Ni kan väl svara "ja" på en kommentar om ni har någon fråga eller kanske till och med ett par stycken.
Ni behöver inte skriva frågan i den kommentar ni skickar till detta inlägg.
Men vore kul faktiskt, gillar att få lite mer personlig kontakt med er läsare!

Puss och tack på förhand!
Mattias

oooh göteborg :( blir jag miljonär ska jag flytta dit :O

Blanca

Jaaa! :D <3

musiclord

ja

Saga

Ja !

Anonym

ja :)

Nicole

Ja :)

Alice

Saknar dig fining<3

angelina

sv: tack, snälla du. du skriver otroligt inspirerande. alltså, på ett bra sätt. ja. du skriver bra.

tilda

jaa! ^-^ <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info