Fet, arg och odräglig

"Vi ska alla en gång dö."

Ser ni? Ser ni skabbet?
Det som suger med denna dagen är att mina lösögonfransar trasade sönder. Så hej då fina ögon.
GUD vad jag hatar allt. Riktigt jävla dåliga dagar.
Och ångesten kommer ikapp mig med sina snabba steg, äter upp mig innifrån.
Jag tröståt fyra mackor till kvällsmat. Fyra...!
Det räckte alltså inte med Crunchy med yoghurt till frukost, en bit pizza till lunch och två bitar broccolipaj till middag. Nej, självklart skulle jag trycka i mig fyra mackor också.

Jävla FETTO är jag. Jävla FUL är jag. Vill bara skära bort ansiktet. AARG.
Det blir att skära ikväll. Rejält många små sår, eftersom jag inte kan göra dem djupa med dessa jävla sönderanvända rakblad. Fyfan.

 

Emma

Hela du är jättefin! Och dina ögon är vackra - med eller utan lösögonfransar.

tilda

du är riktigt fin. <3

Mattias

Jag ser inget skabb, jag ser en person som är söt och du är INTE fet!

Empa

Du är vacker, så himla fin.

HannaH

men gumman du är sjukt snyggsnyggsnygg!!

Michi

Gud vad fin :'D Du passar fan görbra i rosa jöe! Låt det vara nu!

Mimi

Du är allt utom skabb, du är verkligen vacker och hur söt som helst, och absolut inte fet. Du är fin precis som du är, glöm inte de <3

Ludwig C:

Men kära Emelie, du är jätte fin, även ifall du har lösögonfransar eller inte!

Och du är inte fet.

Jag älskar dig. <3

Maskrosmor

Wow, jag älskar färgerna i ditt hår nu. vill också ha ju Sen så är det så att du inte alls är fet, jag har sett dig. Du kan ju för tusan gömma dig bakom mig, ja de är nog troligen så att både du och Bambi tillsammans kan göra det.



kram

Maskrosmor

Sv - Tack gumman. KraMiZaR

AGGGEEE :DDD

Meeh :o

DU är sjukt fin! Jag älskar ditt utseende.

Du är jätte vacker, älskar ditt hår! Och dina ögon är jätte fina.

Och ååh, du är inte fet eller ful. Du har ett underbart utseende D: <3

fanni

Jag älskar dig emelie<3

Tilma

VILKET SKABB :o?

Ehm Emelie , du är skitfin :O

SEr du inte bilden?????

Så jävla söt, fattar inte hur du inte kan se det. Håret ser jättesnyggt ut !!

V

Du vet att jag älskar dig. Men de gör fan ont att bli sviken. Du har lovat mig. Verkar som att du glömt eller inte bryr dig om de.



Du vet vad du har lovat!!!!

Sandra

Du är otroligt vacker.

fia

ärligt talat tycker jag ditt är fint<3

fanni

Jag älskar dig emelie<3

ANGELICA

jag tycker att du är hur söt som helst! :O

jennifer

jag beundrar dig för din skönhet som du inte själv märker.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info