Dagens look

 

Skabb skabbigare skabbigast.
Leendet är hemskt. Varför laddar jag ens upp bilder på mig själv? De är inte direkt vackra.
Men av någon konstig anledning gillar ni skabbiga egobilder på mig. Så enjoy.

Tröja: Gina för längesen
Shorts som inte syns på bild: Gina för längesen
Strumpbyxor med snöleopardsmönster: Lindex
Lösögonfransar: H&M och Shock
Rött läppstift: Mamma
Eyeliner: Yves Rocher

 

 

elin

du är inte skabb.

du är vacker<3

F R I D A

Du är söt!

fannii

Inte alls skabb, Emelie är fiin!! Jag måste få säga att du passar i lösögonfransar, asballt :D <3

Anonym

Inte alls skabb, Emelie är fiin!! Jag måste få säga att du passar i lösögonfransar, asballt :D <3

Blanca

Shit vad du är fin!!!

Även om det leendet döljer ett inre av smärta, Ångest och sår djupt in i hjärtat, så är du iallafall underbart vacker och även om livet känns skit ibland så kan du se ljuset i allt: du har Bambi, din vän står bredvid dig i vått och torrt. Och sen har du läsare som ser upp till dig, som lyssnar och läser din blogg och känner medkänsla med dig. Vi läser alltid din blogg och står vid din sida



/Från en läsare som ser upp till den underbara person som du är :)

Lisette

Åh! Vad söt, du är så himla fin :C

Anonym beundrare.

Jätte söt bild!

tilda

finaste flickan ju! :*

Jozefine

MEN!

såå jävla snygg!

Emma

Du är jättevacker!

Jozefine

Sv: Tack kära, vackra du <3

Hur är det med dig idag?

Mimi

Du är sjukt vacker! <3

jennifer

vackra ängel, du är något av det bästa ens ögon kan få se.

Nadja

Så vacker.

Hemligt.

Självklart bedårande söt!

Tilma

du är SJUKT vacker Emelie ! :O Förstår inte att du inte ser det. så jävla fin !

M

- skribent på http://awaay.blogg.se/

sv. åh, tack! Vad glad jag blir! :)

Mimi

Vackra skönhet! <3

Julia

Du är så otroligt vacker.

Och din header är så sjukt snygg! Jag älskar den. Lika som jag älskar dig. <3

Lisette

sv; Åh, tack så mycket och detsamma :) du är jättefin i ditt röda läppstift!

Sandra

Så himla vacker!

HannaH

älskar dig min vackra ängel <3

Tintin

Gud vad jag älskar den bilden! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info