Clown

Okej, helt ärligt talat; jag ser ut som en clown! Som väntat blev det blå i underhåret lila, men inte alls coolt som jag trott det skulle bli. Nej nej, det verkligen skär sig mot det rosa.
Och den rosa hade jag i för länge så den blev chockrosa. Dåligt va? Vet ni vad som är ännu värre då?
Såklart gav jag mig på min lugg igen, och klippte den alldeles för kort! Nu ser den ut som på bilden och jag ser inte klok ut!
Hur fan ska jag kunna gå ut såhär??

Lina

Jag klippte av nästan hela mitt hår igår, helt ojämnt, och min lugg blev också alldeles för kort. Hoppas detta hjälpte lite, hehe. Puss! <3

angelicalövdahl

Du är helt jävla underbar!

Din blogg är underbar!

JAG ÄLSKAR DEN!

Kexet

Åh vad glad jag blir :D maila över dina uppgifter så sätter jag in pengarna nu så har du dom på Måndag :D



Tack så super mycket hörru :)



/ Emmy

emina

du är alltid fin älskling <3 älskar dig ! du borde låna mina ögon och se själv , hur vacker du är , hur du lyser .

tilda

klart du får fixa min design, men om du ska ta betalt för den har jag inte råd :(

puss <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info