Ångestanfall

Två Atarax senare sitter jag i sängen, illamåendes av ångest och redo att låsa bloggen. Men grejen är, att om jag låser den, så försvinner ett av syftena med att jag ens har den; att folk i samma situation ska känna att de inte är ensamma.

Det första jag fick göra när jag kom till Kortbo var att tvätta väggen då jag skvätt blod på den. Mysigt.
Sen var det att krossa Atarax och svälja ner med apelsinjuice.
Jag fryser så jag får gåshud och inte ens min varma favoritkofta kan värma mitt stelfrusna hjärta.
Är hungrig och trött, men mest av allt orkerslös och nedstämd.
Hur fan ska detta sluta?
Bambi

Du kommer klara dig sjukt bra.

Jag tror på dig, älskade bästa vän.



Finns här för dig 24/7, as usual <3

Tilma

Emelie <3<3

blir så arg på alla som behandlar dig dåligt :(

vill att du ska må bra, för det förtjänar du !<3<3

tilda

vad fan är emochan?!

vad skrev personen om dig då?! :@

pusss

tilda

Hej babe.

Såg vad som hade hänt på emochan... Den som gjorde tråden om dig är bara allmänt sjuk i huvudet & du ska verkligen inte låsa din blogg bara för dedär. jag vet att de är svårt, har själv legat ute på nätet .... Har rapporterat en massa taskiga inlägg ifrån dendär sidan, kan inte acceptera sånthär.

Fiinns <3

Muff

Säger som Bambi, jag tror på dig Emelie. <3

Julia

I mina ögon är du vacker. I mina ögon är du bra. I mina ögon är du underbar. I mina ögon är du omtänksam. I mina ögon är du snäll. I mina ögon är du den vackraste Ängeln på denna jord.

glöm aldrig det.

Mattias

Emelie! Jag tror stenhårt på dig! och du är söt, det borde du förstå! Några har fler sämre dagar än andra som du då, men jag tror på dig, du kommer klara det, kämpa, för du förtjänar att må riktigt riktigt bra! och jag hoppas verkligen att folket slutar beter sig som riktiga idioter! annars jävlar :(

<3

Ellie

Emelie, jag säger som alla andra.

Jag tror på dig.

Du är fin som du är.

Så mycket mer egentligen, du är rent ut sagt vacker.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info