Ang projektarbetet

Hej, det är några som frågat om mitt projektarbete, om jag kommer ladda upp det osv.
Först och främst vill jag säga att projektarbetet kommer ta två terminer att göra, så den som vill se måste alltså vänta ganska länge.
Men förhoppningsvis blir det jättebra med både klipp och ljud!
Jag kommer givetvis att ladda upp musikvideon när den är klar, både för respons och för att det är en kul grej man kan se på om och om igen för att minnas sin gymnasietid.
Det känns helt sjukt att jag tar studenten till våren, verkligen helt overkligt. Tyckte jag slutade nian nyss, haha.
Men sen blir det ju ett extra år att plugga allt man missat, vilket känns bra. Men är lite nervös för att jag ska behöva gå med ettorna eller tvåorna då. Vi får se helt enkelt.
I alla fall; projektarbetet är klart till våren och då får ni se det. Hej då!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info