Zelda - Ocarina of Time

Som ni säkert alla vet är jag en stor Zelda nörd och mitt absoluta favoritspel är Ocarina of Time som jag alldeles snart ska spela :)
Tänkte ladda upp några screenshots från spelet, för att ni som inte vet vad jag snackar om ska få en lite bättre inblick. Så här kommer några bilder:









The Legend Of Zelda - The Ocarina of Time handlar om den unga Link som far ut på ett viktigt uppdrag av Deku trädet. Han ska rädda Hyrule mot den onda Ganondorf! Resan är lång och det är en massa olika tempel man ska besöka för att frigöra ondskan som nått dem. Spelet är enormt roligt och spelas med Nintendo 64. Älskar det! Nu väntar det på mig, så vi hörs sen!


fannii

Låter awesome emelie! :D

Empa

Underbart_spel. <3

Sandra

fan vad elakt dom skriver om dig på emochan,blir så jävla irriterad.

nadja

åååååååååååååååh älska speeleeet !




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info