Wiho!

Godmorgon alla söta läsare!
Nu ska jag slänga i lite turkos färg i håret. Ni får bild på hur det blev imorgon, I promise! Om jag inte fuskar lite och laddar upp en bild senare, men då måste jag sminka mig och massa skit. Orkar inte egentligen slösa på sminket...
Anyways, jag mår inte sådär jättetoppen som det kanske låter. Är ständigt trött, orkar knappt med datorn och vill bara skära sönder hela mig. Men har som sagt inga vassa rakblad, och då är det totalt meningslöst att ens försöka skära sig.

Nu kommer personalen så måste dra!
Bambi

Hoppas att det blir bra! :D

Tilma

ååh hoppas håret blir fint :D ser massa fram emot biild. ja elskar när du lägger upp bilder =) <3

Maskrosmor

Ser ut som om du gjort en ny layout... Gillar den =)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info