Rakblad = ingen dans på rosor

Jag mår inget vidare. Är ständigt less, trött och orkerslös. Dessutom har jag på de senaste två dagarna ätit både kladdkaka, glass, godis och druckit läsk. "Det är helg" tänker ni säkert. Men det gör det inte okej för det. Gå ner i vikt gör man inte av sötsaker.

Depressionen blir allt värre för var dag som går. Det är ansträngande att le det där extra fejkade leendet, så jag sitter mest tyst nu för tiden, tyst i min egna lilla värld.

Jag har ett nytt rakblad nu. Ett vasst rakblad. Men något är fel, inte på bladet, utan på mig.
Jag kan längre inte skära stora sår. Jag får ont på ett helt annat sätt än jag tidigare fått. Nu känns det, vilket det inte gjorde innan. Jag kunde skära ca 1 och en halv centimeter -2cm's djupa sår utan att få ont och nu räcker det med en liten skråma så får jag jätteont så jag skriker tyst. Vad är det för fel på mig?

Var på Överby idag. Köpte en kavaj från H&M, svart är den. 199:- och sen en tshirt från Gina Tricot (99:-) med revbenstryck på och slutligen ett par as najs byxor från Gina för 299:- med gulddragkedja vid benen. Najs...!
Men inte ens shopping gjorde min dag, för sen kom ångesten ikapp och jag insåg vad jag gjort, och det var inte något bra alls...
Jag vet att jag kommer skära ikväll, det är lika självklart som att smör smälter i solsken. Men det jag inte vet är hur mycket och hur djupt. Jag vill ju ha stora sår, för små känns bara meningslösa. Men vi får se.
Nu ska jag sociala mig med mina vänner på MSN. Puss!
Mimi

Himla fin, ny design du har! :)

Bambi

Fördelen är vore ju om du slutar skära dig överhuvudtaget, vilket jag hoppas att du gör snart - även om det är svårt.



<3

Julia

Det gör ont, man känner smärtan, när man egentligen inte vill skära, innerst inne så vill man inte, då gör det så jävla ont. Jag tycker du borde sluta skära, skärandet är inte värd din kropp. Du är värd så mycket bättre.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info