Inlagd

Jag sitter inne på Vuxenpsyk avdelning 57.
Har jag tur åker jag tillbaka till Kortbo på måndag, har jag otur får jag tvångsvård.
Jag har inte ens gjort något, ändå är jag här. Jävla skit.
Aja nu vet ni i alla fall. Får inte ha internet här men ska nog kunna smuggla fram det ändå lite då och då.
Men jag har extra tillsyn så det får bli sällan.

Puss, ni betyder.
emina

ÄLSKLING :( varför !? varför är du där ?! varför gör dom så mot dig ?! du ska itne behöva ha stvångsvård ! jag älskar dig <3 och tänker hela tiden på dig min ängel

Maskrosmor

suck Men vad trist. Vad jobbigt... <3kramar om<3

Låter riktigt tufft... Fick du någon förvarning innan du hamnade där? Skriv och uppdatera hur det går och hur du mår när du kan. Tänker på dig!



Hoppas du får veta varför du hamnat där.

Maskrosmor

Vad händer om det blir tvångsvård?

fia

hoppas du kommer ut snart ):

kramar<3

Sandra

NEJ varför? :( åh det gjorde ont att läsa det...

HannaH

älskar dig min vän <3

Mimi

Åh vad tråkigt att du har åkt in! :( Hoppas du får komma hem snart så du slipper de där stället. Tänker på dig! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info