Fredagsmys

Fredag, äntligen.
Egentligen skulle jag varit på begravning nu, men det blev inte av. Hoppas gammelmoster förstår, om hon nu finns någonstans i universum. Men pga att min morbror dog igår så kunde inte mamma köra till Göteborg ifall hon skulle bryta ihop.

Jag har lite godis och en chokladkaka som fredagsmys. Vi kanske kan hyra en film sen också. Fast å andra sidan är jag mer intresserad av datorn än film. Och jag har inte direkt någon större lust att sitta med de andra för den delen heller.

Jag fixade mig nyligen för att fota, men det blev så enormt skabbiga bilder att jag tog bort varenda en.
Jag ska snart klippa mig har jag bestämt. Måste toppa håret, och så ska jag be frisören klippa in mitt löshår så det smälter in med mitt egna. Det ska bli lite ovanför bröstkorgen. Men först och främst måste jag köpa vinterkängor, något i stil med militärkängor fast billigare. Jag är så fattig...

 

Kommentera gärna inlägget under och skriv vilken av designerna du tycker är finast.
Skriv gärna "den du har nu" eller "den på bilden", för om ni bara skriver "denna" så förstår ju inte jag vilken ni menar. *sadface*
Well, nu ska jag hitta på något. Vad vet jag inte, men något blir det i alla fall! Hej då!

Mimi

Jag gillar alla dina designer, alla är så himla fina avis




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info