Daz hair

Såhär blev håret. Kommentera gärna (:

Dagen var okej. Hade möte med Soc efter skolan och allt jag tänkte på var vilken enorm mängd lunch jag ätit. Detta ska jag fixa genom att skippa middag och kvällsmat, eftersom fyra portioner pastasallad är lika med en hel dags mat. Jag avskyr att jag orkar äta så mycket av sånt som är gott...

Skolan dög. Men nu har jag sån ångest för jag vet inte vad. Är inne i en jobbig period och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Kroppen skriker efter sår och hjärnan skriker efter blod. Jag MÅSTE skaffa nya rakblad!

Jag är trött och har spenderat nästa hela eftermiddagen med att ligga nerkrypt under täcket. Om ca en timme ska jag ut och gå, "röra på fläsket", som man säger.

Nu ska jag prata allvarliga saker på msn. Vi hörs.

Muff

Håret blev jättefint och du är sjukt söt!

Sara

sjukt fint blev de! o:

Niche

håret blev sjukt vackert!<3



jag undrar när du har tid med och träffas någon gång så jag kan betala tröjan jag hade tänk och köpa

senast den 22 okt för då tar mitt fridtidskort slut.. :/

Lina

ÅH, vad vacker du är!

Och vi borde ses snart. Jag och Hanna ska ses i helgen, du kanske vill vara med? :)

mimmi

jag måste bara säga det igen; du är sjukt jävla vacker.

jessi

jätte fint med håret ! supersöt är du juu!

Mimi

Wow, så himla vacker och fin du blev i det nya håret ;o Nog för att du var de innan, men nu? Wow!

Nadja

jag vill också vara sådär vacker.

Såsom du.

Vackra du.

elin

åh

ditt hår<3

Addie

Snygg brud dedär.

Skit i rakbladen hörru ! <3

fanniii

Jättefint blev håret emelie! Söt du är<3

Lisette

Hur fint som helst<333

Ida

- skribent på http://idahtt.blogg.se/

fint det vart ! :)

Tilma

fan va fint de blev :D <3

kaaajsa

du är så underbart fin :)

Jozefine

Herrejävlar vad snygg du är. Seriously!

Håret blev jättefint!

Empa

Snikka chey!

det blev as fint. c:

Emma

Sjuuuukt fint blev håret!

Sandra

ÅH vad söt :D jättefint hår,FAST du behöver inte löshår tycker jag! :)

Saga

Fint till dina fina ögon =)

roxy/musiclord

herregud vad fin du är emelie!

Julia

Men fyfan vad vacker du är! Åh, ord räcker inte till!

Du ser verkligen ut att vara en ängel, ser verkligen ut att vara den vackra ängel som du faktiskt är. Åh, ge mig bara en liten del av ditt utseende så skulle jag älska mig själv. Fan, fina jävla du.

jasmine :D

du är så sjukt fiiiiiinn !!!!!!

victoria

så jävla fin!

Anna

jättefint verklgen! :D

Michi

guuuuuud(fins inte) vad fin :'D <3333

emina

VÄRLDENS FINASTE <3 ÄLSKAR DITT HÅR GUMMAN ! :*

F R I D A

Vad söt du är! :)

Anonym

Jättejättefint!

julia

åhh... shit vad söt du är!

dedär är nog min favoritbild på dej... sjukt söt. <3

Scrufs

Oj, vad länge sedan jag talade med dig.

Vilket fint hår du fått!

Blir avundsjuk.

Emelie

finaste bilden jag sett på dig :o

Alice

lika snyggt som alltid bby

älskar halsduken/sjalen, vart haru köpt den?

DO WANT



saknarey bebi

Maria

fyfan va fin!

bella!

- skribent på http://zie.blogg.se/

hjälp, vad snygg




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info