Vinterkyla


Foto: Sandra Rugina.

Det är verkligen svinkallt ute som inne! Har tre långärmade tjocka tröjor på mig och två par strumpor och ändå fryser jag. Trots det vill jag ut och fota, fixa Tommys Nikon D40x och kunna låna den, fota naturen och den vackra frosten som ligger över växterna. Snart kommer den väl tillbaka i alla fall, det mesta har ju töat bort nu.

Jag har verkligen ingenting att göra. Vill prata med Bambi men mina pengar är slut och hon är inte inne på msn så det skiter ju sig. Sen har jag ett ton av designer att göra och jag blir stressad för jag vill ju inte slarva när jag gör dem, utan faktiskt göra dem fina och bra.
Nu ska jag se om jag får tag i någon av de som vill ha sin blogg designad <:
Pusshej!


Bambi

Jag är knappt inne på msn längre, det är ungefär därför och jag kom på senare idag efter att jag hade skickat smset att din comviq hade gått ut.



Vi ses förhoppningsvis på måndag, annars blir det väl onsdag. (:

Martin The Edge

- skribent på http://edgeman.blogg.se/

Hej!



Mycket hysteri kring Harry Potter just nu.



Dagens fråga: Har du sett alla filmerna?



Känner du för det så anmäl dig även till Veckans blogg som du hittar i kategori Tävlingar.



Ha en fortsatt riktigt härlig lördag!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info