Villa Trestad är ute ur bilden

Villa Trestad, behandlingshemmet jag skulle bo i, ska läggas ner i mars.
Jag ska förmodligen bo på ett behandlingshem i Örgryte som ligger i Göteborg. Jag blev glad, för jag älskar ju Göteborg. Socialen ska med lite tur betala mina resor till och från skola så jag kan gå kvar och även träffa Bambi!

Jag ser positivt på det hela eftersom behandlingshemet även samarbetar med socialtjänsten genom att man med tiden får en träningslägenhet och till slut en egen. Och såklart är det ett STORT plus i kanten att det är i världens bästa stad! Så alla glada och ledsna Göteborgare, watch out 'cause I might be on my way!

Muff

Då måste du och jag träffas någon gång när du befinner dig i Trollhättan vännen!

<3

viki

Lycka till, det går säkert jättebra trots att du byter!! :) <3

Hur är det idag, gjort något kul? :)



Jag skulle vilja be dig om en sak, det är nämligen så att jag skriver en liten bok om vad som gör folk glada, och jag undrar om du skulle kunna skriva något som gör dig glad/lycklig? :) Du bestämmer själv hur långt, kan vara några meningar, kan vara ord! :)

Hoppas du vill hjälpa till och tack på förhand!! <33

hej

Jag bor i Örgryte, det är jätte fint här! Kanske inte på vintern och hösten men på våren och sommaren i alla fall hehe.

Emma

åh, vad roligt med göteborg! :D

Maskrosmor

Skönt att du känner dig positiv inför behandlingshemmet ändå.. Men alltså, vilket behandlingshem är det? Vill du berätta? Du kan berätta privat om du vill och infon stannar hos mig. Bara att skriva privat i meddelandet. =) Kikade här http://www.hvbguiden.se/ och försökte hitta det men de var inte helt lätt för de finns ju massor och åter massor.

Lina

åh. vad bra! <3

Fannii

Åh, låter som en bra idé om du senare kan bli utslussad och få en egen lägenhet ju! Hoppas det kommer fungera bättre framöver med boende och allt :3

Saknar dig<3

HannaH

åh vad underbart1 hoppas det vore så finfinfint! här har du en ledsen Göteborgare som blev väldigt mycket gladare nu! då kommer vi kunna ses oftare! pusss<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info