Varför?

Jag tappar fler och fler bevakare för varje vecka och jag kan inte hjälpa att undra; vad gör jag för fel? Varför lämnar du bloggen? Är den för opersonlig, är den tråkig, är den ful? Varför lämnar du?

 

emina

jag har aldrig lämnat din blogg <3 komer aldrig göra det heller , älskar dig <3

Tilma

Ja kommer aldrig sluta följa din blogg iaf. Är beroende <3

Mimi

Jag läser varje gång du skriver nytt! :D

F R I D A

jag lämnar inte, gillar din blogg. gillar att följa ditt liv.

emelie

för att jag vill läsa djupgående saker.

SessaMyys- En mangatecknares dagbok

nu är det första gången jag kikar in här, så jag kan inte svara på vad du gör för annorlunda mot förr som gör att du tappar läsare.



Däremot vet jag att många, även jag, blir avskräckta när de kommer in på en blogg med mycke text och lite bilder. Man vill inte läsa en halv roman när man läser ett inlägg. :/

tyverr fick jag lite den känslan av bloggen när jag tittade förbi.



Men å andra sidan har jag bara 1 läsare / dag (antagligen min mamma) på min blogg xD så jag kanske inte har så mycket att säga till om... haha!

Men hoppas tipset hjälper liiite iaf! :D



kram!

Anonym

Du laddar aldrig upp bilder längre.

Emelie

Jag kollar in din blogg när jag har tillgång till internet.

Jag försöker att iallafall kolla till den så ofta jag kan. Men ibland glömmer jag tyvärr bort.

Men nu är jag tillbaka igen!

Och jag kommer nog aldrig lämna din blogg helt Emelie.

Anonym

kollar när jag har tillgång till internet!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info