Under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi

Photobucket

 

Så roligt man kan ha, verkligen. Nu är det snart lunch och sedan ska jag träffa läkaren, för det blev inte av den tid som vi sagt. Och klockan två är det ju möte! Hihihi :3
Anonym

fan vad vacker du är kvinna !!

Muff

Men gud så fin du är Emelie!

Hoppas det gick bra på mötet :)

<3

Lizz

Haha lite lustigt.

Igår hade jag på min revbens t-shirt från gina och en sån där svart-vit-tröja-jag-inte-minns-namnet-på. Dock inte exakt likadan, min är från only. :)

Vi har visst samma klädsmak. xD <3

tilda

du är så söt gumman! (:

<3

Anonym

en fråga..känns det inte jobbigt att din mamma (kan) läsa/läser din blogg?

isabella

- skribent på http://zie.blogg.se/

älskar rörliga bilder!

och du är fin.

Emye

jösses vad snygg du är!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info