Svar till anonym

Hej, du frågade om det inte känns konstigt att min mamma kan läsa min blogg.
Svar: Jo, jag har flera gånger bett mamma att INTE läsa men hon väljer att göra det ändå. Det känns jätte konstigt och gör att jag inte kan skriva om precis allt jag vill och behöver skriva av mig om.

Tack för din fråga, hoppas du är nöjd med svaret.

Maskrosmor

knepigt... Men bra ändå att d vet att hon läser. Ovisshet är värre. Jag har tex ingen aning alls om ifall min svärfar läser.



Till mig kan du skriva vad du vill/när du vill om du känner att du behöver en slasktunna att ösa till. =)



Till Emelies mamma:

Eftersom du kan läsa bloggen hoppas jag att du läser denna kommentar med. Du har en helt underbar dotter, ge henne en riktig kram från mig.

Var stolt över din fina tös!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info