Svar till anonym nr 20173810

Anonym skrev: Om du inte klarar att personer läser om ditt privatliv och dina känslor här, hur ska du då klara av att skriva en självbiografi?

Svar: Jag har redan börjat skriva på min biografi. Och i den skriver jag inte om exakt allt som har hänt. Exempelvis inte sådant som är alldeles för privat. Vissa saker vill jag inte att min familj ska veta och därav skriver jag inte om det som är för privat.
Tog aningen illa upp av din kommentar (jag är nämligen överkänslig) trots att det egentligen är en bra fråga som kanske många undrar över. Men nu har du och ni andra som undrat svaret. Det allraste privata står i den anonyma bloggen.
Julia

Jag vill ha ett ex av din självbiografi när den är klar! Hur mycket kommer den kosta tror du? puss på dig finaste <3

Maskrosmor

Hoppas det går bra med självbiografin. Jag skrev en för många år sedan men tyvärr finns den inte kvar längre :-S Men jag tycker det är jättebra att du skriveer den.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info