Slash gash party crew!

Heh. Jag har så tråkigt...
Sitter och gör bilder i Photoshop av ren tristess. Och jag är väl medveten om att jag får hamsterkinder när jag ler. Sad but true.

Lyssnar på Blood on the Dance Floor, de gör mig glad- always. Well kanske inte alltid, men för det mesta.

Svar till två personer som frågat olika saker:
Anonym: om du är intresserad av den rosa kawaii designen bör jag åtminstone ha din MSN så du kan få koderna där.

Evelyn: Jag måste kolla upp detta. Har inte ens tänkt på att det kommer bli ärr av de gamla, haha. Bra koll alltså. Men får gå dit och fråga, det ordnar sig nog C:

Tilma

du är så SÖT Emelie !! :D

tilda

finis! (:

Lisette

Vad söt du är i kort hår :D ♥

Emmie

Oj förlåt, glömmde visst att fylla i mitt namn så det blev "anonymt" istället haha. Det var jag som skrev till dej förut om den rosa designen :))

Ska jag mejla dej eller mejlar du mig? :) <3

[email protected] <--

Empa

Jag kan säga det hur många gånger som helst; du är så himla fin!

Sandra

ÅHÅÅ vad söt du är i kort hår! Som jag sagt tidigare :D jättefin är du!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info