Septum VS Earl

1. Septum med hel ring.
2. Septum med hästskoring.

 

Och så earl. Jag vet inte vilket av dem jag ska göra!!

Muff

Septum!

:)

sandra iw

earl! :D

Fannii

Jag förstår om du har svårt att bestämma dig för du är skitfin i båda! :o

Så mitt svar är; BÅDA =D

Men om jag måste välja en så tycker jag nog ändå earl, eftersom du har en i näsvingen redan c:

Men som sagt; du passar skitbra i både och och vad du än väljer kommer bli fint! <3

Lina

Septum!

då kan vi göra samtidigt ;D hehe

Empa

Septum <:



Sv; Jag tackar så mycket! Jag vet inte riktigt om jag är ute efter SAW känslan, men det är verkligen inte något dåligt hihi. Jag är nog mer ute efter egen reaktion, precis som du fick! c:



Åh, inte kul det. :< synd att typ Bambi eller någon inte kunde följa med oså. D:

tilda

earl! :)

Anonym

Jag tycker earl :D Skitfint på dig! Fast septum såg ju bra ut också :) Men earl är ju så grymt snyggt ^^

Ninni

Earl tycker jag! :)

Carolina

Åh herregud... inte septum, för allt i världen! Anser att du passar mycket bättre i earl än septum. Blir alldeles för mycket runt munnen. Så, nejnejnej för septum även om det bara är inklistrat på bild, och jajaja till earl.

emma

jag tycker ju septum är snyggast..men du passade faktiskt mer i earl :D:D <3

HannaH

septum e awesome men jag tkr nog earl var finast på dig! pusssss

Elin

Tycker faktiskt earl. Skulle själv göra det om jag passade i det, vilket jag inte gör. Men du gör!

E

- skribent på http://chariots.blogg.se/

Septum! <3

lalallala

Oj earl det var assnyggt!

Lexxie

ERL är snyggast på dig! :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info