Rosa kawaii design

Bild 1: Header och bakgrund. Flikar med kontakt länk till din email, hänvisan till startsidan samt tre valfria länkar, kanske till din Bilddagbok eller dylikt?

 

Bild 2: såhär ser sidmenyn och inläggen ut.

 

Har så tråkigt att jag sitter och gör gratisdesigner. Denna har jag döpt till Pink Kawaii och koderna ligger tryggt i min dator om någon vill ha :) Puss

tilda

du kan minsann göra gratisbloggdesigner, men inte fixa till mig :(

HannaH

åh den var himla söt! om du har tid och ork kanske du skulle vilja göra mig en design oxå? (a) puss på dig!

becca

what bout min blogg design :(

Anonym

ÅÅHH. räcka upp händer vill ha : D

Emmie

Heej åh vilken fin design, Jag håller på att starta en blogg nu och undrar ifall jag skulle kunna få andvända denna designen? om du skulle kunna mejla koderna till mej hade det varit super ! :D



[email protected] <--- Min mejl (:

vanessa

Åhhhh, jag vill ha den :D



[email protected] <- min mejl hihi c:

nathali

ååh skulle du snälla göra en design & header till mei? skulle uppskatta sjukt mycket!

lisa pedersen

- skribent på http://soree.blogg.se/

snälla skicka koderna till mig! [email protected]

Lili

ÅH vilken fin design!!

Kan du skicka den till mig?? :D

[email protected]



Skulle vara supersnällt,vill prova den på min testblogg! :D p.s du är ju superduktig!!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info