Pictures are on their way

Förhoppningsvis flyttar jag härifrån avdelning 57 till en biståndslägenhet. Jag hoppas hoppas hoppas och håller tummarna. Det hela beror på när soss har tid att ha det där mötet jag så efterlängtar.
Så fort jag kommer härifrån blir det bilder!
matminfiende

jag håller med dig man får ångest av programet,men samtidigt blir jag så motiverad.Jag hatar också bup,alla borde få leva sitt eget liv.Göra det som gör en lycklig! hoppas allting går bra för dig med.Kram

Julia

Åh, jag hoppas det går bra! <3

Maskrosmor

Bistondslägenhet? Vad är det? Låter iaf mycket bättre än det du har nu.



Sv - Tack för kodklippet, är det under stilmall? Början, mitten eller slutet? Vart skall jag dyke in?



Vet du föresten hur jag kan få in en almenacka på bloggen, under rutan om mig?

amelie

svar: tack så underbart mycket! det gjorde mig rysligt lycklig!

Jasmin

åh älskar din header.

julia

tack så hemskt mycket fina du, blev så glad av din kommentar. det värmer verkligen!

ta hand om dig, puss och kram och kärlek.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info